2013. június 17., hétfő

Summer Time!

Hellósztok!

Mielőtt belelendülnénk, szeretném megköszönni, hogy, bár mostanában nem tudtam feltenni új bejegyzés, ti töretlenül néztétek a blogomat. Ezért nagyon hálás vagyok! <33

Szóval. Ma már hivatalosan is elkezdődött a nyári szünet (tudom, tudom, már pénteken véget ért a suli, de hát a hétvége az hétvége) és gondolom már sokan fellélegeztetek a jegyek, a bizi, a tanárok és úgy általában  suli miatt :) Én csak pénteken kapom meg a bizimet, de addig szerencsére már nem kell bemenni. Nektek milyen lesz a bizonyítványotok? Én az enyémről annyit tudok, hogy nem leszek kitűnő, de csak 3-4 négyesem lesz + lehet hogy egy hármas is a tesi tanár jó voltából. Köszi Karesz! De mindegy is, mert lehet menni vakációzni!

Most (mint általában a többi blogon), ki kéne tennem egy cikket, egy bejegyzést vagy legalább egy bekezdésnyi szöveget arról, hogy vigyázzatok a napon nehogy leégjetek, meg hogy forró testtel ne menjetek vízbe stb.. De szerintem ezt már rengetegszer hallottátok ezért csak annyit mondok: Vigyázat! :)

Ti hova mentek nyaralni? Mentek külföldre? Lesz családi nyaralás? Tábor? Vagy egész nyáron otthon ültök?
Nos igen. Ezek azok a kérdések amikre szeretnél minél izgalmasabb, minél jobban hangzó választ adni. Így pl.: Megyünk Barcelonába és Párizsba, benézünk Hawaiira. Ezek után jön még a lovas-, úszó-, hegymászós tábor.  Említettem már, hogy a Big Bennél lesz a szülinapom? Ja igen és nem is meséltem még arról, hogy Balatonon fogok strandolni. ahol megpróbálom bevetni a Maldív- szigeteken szerzett szörf tapasztalataimat..

Ugye milyen jól hangzik? Ugye? De sajnos ez az esetek kb. 1 %-ban teljesül, mert ahhoz, hogy egy ilyen nyarad legyen, bizony nem kevés pénz kell. Ami nincs. De! Van sok más dolog. Nagyszülők, barátok, kirándulóhelyek és itthoni élmények, amik tökéletesen megfelelnek nyaralásra. Én sem vagyok kő gazdag, sőt! Viszont ott vannak a nagyszüleim Erdélyben, ahol egy hónapot fogok tölteni, igaz net nélkül.. Aztán megyek Balatonlellére, táborba. És kifújt. Több, mint egy egész hónapot leszek itthon, Budapesten. Előre félek, hogy megöl az unalom, de majd kitalálok valamit :)

Viszont amíg el nem megyek a táborba, illetve Erdélybe (net nélküli hely...), addig sok bejegyzést fogok még hozni, fagyiról, fürdőruhákról és úgy a nyárról :DD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése