2013. június 12., szerda

LL

LL-azaz Lőjetek Le!

Ezek a cikis sztorik nem velem történtek meg, hanem a neon.hu-ról szedtem. Ajánlom, hogy olvassátok el, mert megbizonyosodhattok róla, hogy nem csak ti szoktatok égni :)

Ez körülbelül egy éve volt. Tesin futottunk mezben, óra végén mindenki le dobta a mezt és sorba állt. Mint mindig akkor is én voltam az utolsó aki levette, de most a mezzel együtt a pólómat is sikeresen levettem. És ha ez még nem lett volna elég utána észre se vettem, hogy az egyik osztálytársam szólt. Eléggé ciki volt két osztály előtt egy melltartóba állni... LL

A nagymamám mindig is nagyszájú és minden lében kanál volt. Most egy emeletes házba költözött és az új szomszédjában egy 18 éves srác lakik, akinek picit eszelős a kinézete. Egyszer látott bemenni a mamám ajtaján és saját bevallása szerint azóta tetszem neki. A mama pedig az én megkérdezésem nélkül megígérte neki, hogy elmegyek vele randizni. Vissza kellett utasítanom a srácot, aki, ha azóta meglát, összeszűkíti a szemét és utálkozva méreget... LL

Tojást reggeliztem és az első óránk tesi volt. Kötélmászás és én következtem... A tanárunk ott állt a kötél egyik oldalán. Nem nagyon tudtam elindulni, és már éreztem is, hogy finganom kell. Gondolkoztam,hogy elinduljak vagy álljak a kötél alján. Muszáj voltam elindulni, de annyira erőlködtem, hogy felhúzzam magam, hogy sikerült fingani. A tanár feje a seggemtől volt fél méterre és a többiek röhögtek a tanár meg már talán könnyezett is a szagtól. Halk volt, de szaga annál nagyobb... LL

Új voltam sulimban, ahol azt mondták, hogy ők azt játsszák, hogy a suli közepén hangosan kiabálják hogy hülye vagyok. Egyszer én is beszálltam és kiabáltam, de mások nem... LL

Osztálykiránduláson egy patakpartra mentünk. A patak szélénél volt egy kidőlt fa ága. Gondoltuk a legjobb barátnőmmel hogy milyen jó lenne ráülni. Aztán a legjobb barátnőm elment inni én meg ráültem a faágra! De azzal nem számoltam hogy a kövek nem tartják jól az ágat és hátragurult az ág én meg egyenesen bele a jéghideg vízbe! Az osztályfőnök segített ki a vízből a többi osztálytársam meg félholtra röhögte magát! LL

Régen történt és nagyon megbántam... Szóval volt egy fiú aki tetszett. És azt csináltam hogy mindenféle szíveket meg szerelmes mondatokat küldtem neki (Viberen) és utána mielőtt megnézhette volna kitöröltem őket. Na azt viszont valaki kifelejtette a használati utasításból, hogy csak magamnál törlöm ki amit írok!!!!!!!!! És mind ott volt, mindet látta... Égtem rendesen... Utána szerencsére elmagyaráztam, hogy átállították a névjegyzékemben a nevet, így rossz helyre küldtem őket... Végül nem mondta el senkinek, de utána 2 hétig nem állt szoba velem..:-) LL

Egyik reggel az első órán az egyik csaj megkérdezte,hogy kérem-e az ilyen aktimel ivós natúr joghurtját(ami ám nagyon rossz,de ezt akkor még nm tudtam) és kértem.De a csaj nem szólt vagy nem tudta, hogy fel volt bontva és én meg FELRÁZTAM és mint egy bomba, felrobbant és mindenem olyan lett.A hajam összeragadt, a ruhám átázott, egyszóval mindenem olyan lett. És ha ez még nem lenne elég mindenki rajtam röhögött még az ofő is:) Egész nap úgy kellett kolbászolnom a suliban. LL





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése