2013. április 22., hétfő

SOP!

Az SOP annyit tesz, hogy Save Our Planet azaz, mentsd meg a bolygónkat:) Amúgy én találtam ki, mint minden értelmes dolgot :D

Ma van a Föld napja. Nem sok dolgot lehet róla mondani, talán csak annyit amit szerintem mindenki tud,hogy a Föld napján mindenféle eseményeket rendeznek világ szerte, felhívva a Földre a figyelmet :) 


Ez nem mindenkit érdekel, ezért itt egy vicces kép:




Ha még ez sem érdekel téged, akkor valószínűleg ez sem fog, mert téged nem érdekel semmi... Szóval nagyon boldog születésnapot szeretnék kívánni Leiner Laurának, aki ma lett 28 éves:) (Ezt nem azért írtam ki, mert úgy gondolom, hogy az írónő naponta vagy egyáltalán látogatja a blogomat, de mivel ma van miért ne.:D)

És ha már csoportos felköszöntést tartok akkor boldog névnapot  "Csilla,NoémiKájusz, Kelemen,Kelen, Leonidász, Naómi, Noa, Noé, Szemirámisz, TáciaTalita, Tania, Tánya, Tatjána, Vaszília" nevű embereknek :)) (egyébként a nevek felének a létezéséről nem tudtam idáig..:D)


Jó éjt mindenkinek :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése