2013. április 14., vasárnap

Love

Nos a szerelemről nem nagyon sokat tudok mondani, mert még nem volt ilyen érzésem, de biztosan jó érzés lehet, ha szinte mindegyik filmben és dalban szerepet kap. Az, hogy mi ihleti meg ennyire az írókat, hogy ilyen gyakran használják azt nem tudom pontosan, de előbb utóbb biztosan megvilágosodok :D


Könyvekben is gyakran használják, és ott ,nem tudom, hogy miért, valahogy átérzem az egészet. Talán azért, mert pontosan leírja az író ezt az érzést meg hasonlók. Szóval én könyvekben jobban bírom a románcokat, de ez nem azt jelenti, hogy romantikus történeteket olvasok. Ha a könyv a szerelemről szól és csak azt boncolgatja, attól rosszul vagyok. Valószínűleg ezt is kinövöm, mint a többi dolgomat, de addig büszkén kijelentem, hogy rosszul vagyok tőle :DDDDD

Na most az a helyzet, hogy ha itt elkezdeném felsorolni az összes filmet, dalt és könyvet amiben szerelem is van akkor, azzal sosem végeznék, Így csak ajánlani tudok párat amik nem gyomorforgatóan romantikusak, de nem marad ki belőle a szerelem :)

FILM

Neveletlen hercegnő 1-2
Párosban Párizsban
Avalon gimi
Randiztam egy sztárral

KÖNYV

Szent Johanna Gimi 1-8
Fogive my Fins
Neveletlen hercegnő

DAL

szinte mindegyik :)))


Carly Rae Jepsen-Call Me Maybe


Miley Cyrus-Goodbye



Selena Gomez- Love you like a love song

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése