2013. április 13., szombat

Hellóóóó:)

Sziasztok!

Tényleg bocsika, hogy keveset foglalkozok a bloggal, de nekem is van pár problémám (főleg a magyar tanárral)és a suli is bekeményített. A lényeg, hogy SORRY!

De most itt vagyok és, bár hulla fáradtan , megpróbálok értelmeseket írni! :DD

Számomra nagyon nagy öröm, hogy megnyílt az szjger.hu. Mindenkinek a figyelmébe ajánlom, még akkor is ha nem olvastad a könyveket, mert ez nem arról szól! Szóval, ha lemaradtál a regisztrációról, de szeretnél, akkor írj nekem egy egy mailt a vajda.kriszti08@gmail.com e-mail címre, én pedig küldök egy meghívót neked. :) Egyébként a usernevem Bodza008 és Hallerhez "járok" :DD 

Szombat esti láz. Ti nézitek? Én igen és nagyooon szeretem, Izáéknak drukkolok :) Szilveszter gazdáról pedig meg van a véleményem, de ne akarjátok tudni, hogy mi..... A lényeg az, hogy szerintem baromi jól táncolnak Izáék és megérdemelnék, hogy nyerjenek. A ruhák is fantasztikusak! (Ezt most muszáj volt le írnom, hiszen lány vagyok..:D) És úgy minden szuper. Na.

Na jó asszem most jobb , ha ezt abba hagyom, mert egész nap a Gellért hegyen rohangáltam fel aztán le és ezt úgy 4-szer és teljesen fáradt vagyok. Ráadásul, ha ezt még tovább írom akkor talán  még én sem tudnám, hogy mit írok...:)

Jó8!

Ui.: a kép azt szimbolizálja, hogy nem vagyok magamnál. :)

És az új dal Avril-től:


Avril Lavigne Here's to never growing up

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése