2013. május 5., vasárnap

Színészek és filmek

Az a kérdés, hogy ki a kedvenc színészed, majdnem olyan nehéz kérdés mint az, hogy melyik a kedvenc könyved, zenéd vagy filmed. Vagy nehezebb. Ilyenkor akaratlanul is nem azt kezdjük megállapítani, hogy mennyire volt jó az alakítása, hanem azt, hogy mennyire helyes, néz ki jól vagy hogy a többi filmjét amiben szerepelt mennyire szerettük. De persze attól, hogy jó a film és jól alakított benne egy színész, nem biztos, hogy szeretjük. Vegyük például a Titanicot. Szerintem fantasztikus film, nagyon jól megvan csinálva az egész és annak ellenére, hogy nem nagyon szeretem a katasztrófa filmeket, többször is megnéztem. Na szóval Leonardo DiCapriot kifejezetten nem csípem, de valljuk be, hogy remekül alakított benne.

Tisztázzunk valamit. Film őrült vagyok, ami azt jelenti, hogy ha megnézek egy filmet, akkor sokáig tudok rajta gondolkozni és a kedvencemmé válik. Szóval filmekről nem nagyon tudok olyan véleményt alakítani, hogy mennyire jó.  Viszont ettől még nekem is vannak kedvenc filmjeim, színészeim. Az egyik legnagyobb kedvencem A Karib-tenger kalózai és benne Johnny Depp. Aztán van egy kevésbé ismert film, a Holdhercegnő, ami szintén fantasztikus. Szóval és a fantasy, kaland és akció filmeket szeretem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése