2013. május 4., szombat

Május, anyák napja, stb... :)

Helló Május! :)

A kedvenc hónapom a május. Hogy miért? Mert meleg van, de nem 40 fok. Mert, ha esik az eső, akkor is jó idő van. Mert májusban minden zöld és tele van virágokkal. És mert májusban mindig történik valami. Pl. a szülinapom. De persze nem csak ez. Itt van például az Anyák napja, ami szerintem nagyon jó kis ünnep :)) Osztálykirándulások ( hétfőn és kedden voltam Egerben), lazább hetek, fényképezések követik egymást, miközben lassan vége a tanévnek. Szerintem ez mind klassz. Ja és nem említettem, hogy jönnek a dogák, amikre nehéz készülni ilyen szép időben, mindenki inkább kint lenne. 

Na szóval. A hetem nagyon fárasztó volt. Vagyis a hétfőm és a keddem de a héten nem pihentem ki magamat eléggé. Egerben nagyon jó volt, és egy csomó kép készült az osztályomról és rólam is. Szerintem annyit fotóztunk, mint egy évben. Szilvásváradon is voltunk és asszem, ott húztam meg a bokámat :)))



Ugye milyen széééép! *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése