2013. március 18., hétfő

Párizs

Gondolom sokan szeretnétek Párizsba eljutni.Én is:) De a jelenlegi állás szerint, nem megyek Álmaim Városába a közel jövőben. Mondanám, hogy akkor ha én nem megyek Párizsba akkor Párizs jön ide, de ezzel már elkésett ugyanis kb. 10 kép van az Eiffel-toronyról a falamon plusz egy térkép, egy mini Eiffel-torony amit én raktam össze és még egy Eiffel-torony, illetve kettő, az ékszeres dobozomban, fülbevalóként:) 

Szerintem nagyon szép és hát érdekes is, pláne úgy, hogy egy szót nem tudok franciául. Illetve alap dolgokat azért tudok például "merci" vagy "pardon". Hát nem vagyok egy nyelvzseni?:D
Mindenesetre elfogadnék egy jegyet Franciaországba és az sem baj ha "csak oda" jegy, majd kiveszem a Louvre egyik termét lakás gyanánt:) Egyébként meg nem igazságos, hogy ha szeretnénk valamit, de tudjuk, hogy nem fog teljesülni, legalábbis hamar, akkor nem sikerül kiverni a fejünkből. Na nem azért, mert annyira jól emlékszek mindenre és nincs más dolog ami elvonná a figyelmemet, hanem azért, mert amikor leülök tévézni, akkor a Da Vinci kód megy, ami ugye Párizsban játszódik. Vagy amikor meg számítógépezni akarok, akkor jönnek sorban az e-mailek, hogy "olcsó utazás Franciaországban" vagy "nem tudja mit csináljon a hétvégén?Még nem késő jegyet venni Párizs legelegánsabb szállodáiba!". Felháborító. :))

Mivel (majdnem) minden bejegyzés után szoktam tenni egy kis zenét, ide is kéne, de hát most mit tegyek be? A Francia himnuszt?Úgyhogy legyen Miley Cyrus-Dream, ami (ha valaki nem tudná bár kétlem) azt jelenti, hogy álmodni, tehát illik ide:)))) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése